Wednesday, August 27, 2008

Salam perkenalan....

Dah lama aku create blog nih...tapi belum sampai seru untuk menulis di dalamnya... hari ni tetiba ade semangat plak utk menulis...

Aku nih takla pandai sangat nak bercerita... dulu2 masa form 2 suka juga aku menulis cerpen... Masa tu aku suka tulis cerpen2...pastu kasi kawan2 baca.. duduk asrama...so ramai jugalah peminat hasil karya ku itu.... siap berlumba2 dgn kengkawan yg lain yg juga suka menulis cerpen..

Sekarang nih...aku maleh nak berkarya bukan apa.... tgk aje la time aku nak menulis blog ni ha... ntah berapa kali aku padam tah..heheh....

Tapi takpe... aku nak asah gak skill menulis aku nih... manalah tau..boleh buat buku lak lepas nih... hehe berangan ler plak...

Sebenarnya aku ni belum berapa paham ape kebende alah blog nih... hahah.... walaupun aku nih lulusan IT... kalau bab2 programming tu aku pandai ler.... tapi takpe... lama2 nanti aku biasa la dgn mende nih...cuma kena pupuk minat dulu... dah minat kang mcm2 la aku godek...

So....aku rasa inilah dulu catatan pertama blog aku.... kalau berminat, sila2 la melawat kembali... ahaks....

2 comments:

cikliah said...

Nak baca gak cerpen2 tingkatan 2 tuh... bak ler... hehehheeh

mimiejibam said...

hahaha... takde stok simpanan ler cikliah... telah hanyut ditelan zaman....