Saturday, January 2, 2010

Hari Orientasi Drjh 1 dan Daftar Ting 1

ari nih hari orientasi pelajar tahun 1 sekolah anakku dan juga hari pendaftaran bagi tingkatan 1 di sekolah menengah berdekatan..

aku sampai ke sekolah kira2 jam 9 pagi...tgk kete dah penuh berderet sepanjang jalan..mak aih punya la byk..asben aku drop aku dan anak yg nak masuk thn 1 tu..kami terpaksa berpecah dua ..aku bwk anak thn 1 ke sek keb..asben bwk anak sulong ke sek men..

tahun ni drjh 1 je dah 19 kelas ..perghh...punya la ramai..kelas anak aku diletakkan di tingkat 3...isk saspen gak aku..budak kecik2 cenggitu dok kt tingkat tinggi2 nih...lps byr bayaran tambahan dan amik buku teks aku gerak ke sek men plak...

sampai kt sek men..asben kata line utk kelas anak aku tak gerak2 dr tadi...slow sesangat proses pendaftarannya..aku amik alih plak...asben balik umah bwk anak thn 1 dan beberapa brg yg diperlukan masa daftar..lama btol menunggu...abis daftar kul 12..pergh..

senin depan bermula la sekolah..mesti taun nih jem lagik mcm taun2 lepas..sabo jek la kan...

3 comments:

apai said...

tu la datang lambat lagi masa pendaftran .... lelain kali awal sikit sesudah subuh ..... heeee....heee....

Diver Mom said...

oh.. memang teruk la jemnya!

JiwaKosong said...

Salam ziarah,ape khbr ? bosan x ? kalau bosan,try singgah blog sye ni di http://tolongsenyap.blogspot.com ,sure xbosan,huhu ok bye