Tuesday, December 13, 2011

update

sambil melayari laman statcounter utk melihat kunjungan pelawat ke laman web sistem kutipan yuran ku itu....sambil mata ku melirik melihat kunjungan ke blogku ini...

masih ada rupanya yang masih melawati laman blogku yg semakin usang ini...

siapakah anda...apakah yg anda nantikan dr blog ku ini...??

sudah lama benar tidak ku update blogku ini...seakan tiada apa yg menarik dlm hidupku utk ku kongsikan di sini...walaupun hakikatnya macam2 perkara yg berlaku dlm hidupku akhir2 ini...

namun, utk kukongsi di sini, rasanya masanya masih belum sesuai...atau mungkin mmg tidak sesuai...ntah...

walau apapun, terima kasihla kerana sudi juga melawat laman blog yg kian usang ini... kalau sudi...kongsikan di sini...siapa anda..ingin juga kutahu....


*err...sejak bila plak ayat aku jadi cenggini nih....hahahaha...geli sendiri baca*

3 comments:

cikliah said...

saya...saya.... saja laaaaa.... ronda2 di alam maya.... ;)

Anonymous said...

saya...saya juga...coretan yang yang bersahaja...itu yang ternanti- nanti...apa kata tukar template nie ckit...touch up lawo2 ckit..

mimiejibam said...

tuko template...alahai...sy suka simple2 jek...