Wednesday, January 11, 2012

ini tahun penat

waaa.....tahun ini manyak penat lor.... kelima-lima anak2ku semua dah sekolah.... lain2 sesi lak tuh....so banyak kali la aku dok kluo masuk rumah dek menganto diorang p dan balik sekolah...masa ni la mula berangan memacam...teleport la...leh apparate cam heri poter tu la...dan memacam lagi ler...

dan..alhamdulillah gak ler..nampaknya bisnesku pun ade la bertambah baik sikit...ade la beberapa order yg masuk...dek kerana asik kluo masuk rumah jd makcik driver...so, masa tuk aku melayan pelanggan agak terhad...bila2 ada masa kejap tu la time aku nak setelkan ape yg perlu..

dan awal tahun ni juga aku kena siapkan satu projek besau aku tuh...lagi la bertambah keroje...penat wehhh....tp alhamdulillah...penat tp puas hati

skang ni...jam 10 mlm je mata dah weng (mate ke?)...dah kurang dah aktiviti mengeteh memalam....kalau ade rezeki...mengeteh ler aku dlm mimpi....heheheh...

ok la...eh baru aku perasan...asal hapdet jek time maghrib...ape...time maghrib ni byk idea ka....huhuhu

3 comments:

Anonymous said...

alhamdullillah rezeki tahun ni... sentiasa bersedekah utk keberkatannya...


~jkkk dok rok chetong~

KC said...

kalau hang dah jumpa cara2 nak teleport sila bagitau yek....terasa nak teleport ke france jap ni gak kalau boleh balik hari laa sbb malam anak ada tuisyen ngeee! :P

mimiejibam said...

muahahahaha....k.kc...baguih gak idea tu...agak2 rasa nak melEncong jek...main teleport jek ek...
kalau ler wujud mende tu..perghhh...syok giler!