Tuesday, March 24, 2009

oh tidaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk!!!!

tak tahu nak cakap camne.... perasaan aku skang bercampur-campur.... takut ada...sedih ada...bersalah pun ada....menggigil pon ada nih....

aarghhh...tolonggg....!!

sebenornya....dlm kul 9.40pm ni tadi...aku keluar rumah utk mengambil anak aku dari tuisyen..aku keluar sendirian..

aku hidupkan enjin kereta seperti biasa..dan menunggu seketika utk memanaskan sedikit enjin..

lepas tu..aku pun mengundurkan kereta perlahan2... TIBA2!!!!

PREEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKK!!

aku dengar suara anak kucing menjerit.. dan aku terasa tayar keretaku telah menggilis sesuatu...

oh tidaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk!!

Aku undur perlahan2...harapannya bukan kucing yg kulanggar..

Setelah kuundur kereta ku keluar pagar... aku ternampak seekor anak kucing sedang nazakk di atas simen...

Aku tak sanggup nak tengok....aku teruskan je perjalananku..

Sambil tu aku menelefon suamiku di rumah..aku mintak dia alihkan kuceng tuh...aku tak sanggup nak tengokkk....

Sesampai di rumah... aku tanya pada suamiku.. "Mati ke kuceng tuh?" "a'ah" suamiku menjawab...

oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!

6 comments:

Anonymous said...

ini mesti tension nak siapkan homework yg cikgu kasi dah la dengar kena reject pastu hari last day....rilek sebab saya sendiri tak siap lagi warghhhhhhhhhhh

mimiejibam said...

hehehe... ape la kaitan langgo anak kuceng ngan homework photoshop tuh yek... kekekek....

homework dah siap...dah anto dah semlm...hehehe....

Anonymous said...

ambik la pic kuceng tu dan edit kat photoshop.....gerenti roin tak reject lagi.....

Makcik Runner said...

dah nasib anak kuchen tu. nak wat camner dah tak sengaja. malam lak tuh. mana nak tahu dia ada kat blkg kan. seb baik bukan anak orang klu tak naya jer...

mimiejibam said...

perghh Apai... sedangkan nak nengok pon tak sanggup...inikan pulak nak amik pic....

baik sy anto je kuceng tuh kat Roin... kekekeke......

mimiejibam said...

KC...tu la pasal... anak kucing tuh kaler itam legam lak tuh... mana la nak nmpk malam2 buta...

iskkk kalu anak org...takde dah sy kt sini...dah dok blakang palang besi dah kot.. erkkkk!