Saturday, January 22, 2011

henpon

henpon nokia 6120c ku yg dah kupakai sejak 2007 tu sudah mengong.... kalau org call takleh dengar, kena guna loudspeaker baru leh dgr... pehtu kang dia suka2 jek restart sendirik...kadang2 time aku tgh taip sms dia restart...ilang sume yg aku dah taip...aku ni selalu gak bersms dgn customer, tulis mesti panjang2 punya...bayangkan ler kalau dah taip pjg2 tu ..pehtu ilang... rasa cam nak hempuk2 jek henpon tu ke lantai....

namun, henpon tu byk jasa kat aku....byk kenangan tersimpan di dlmnya... gambo2...sms2...mcm2 lagi ler...sedih gak kerna aku terpaksa menggantikannya dgn yg lain.. (alasan jek nih...padahal nak henpon baru benonya...heheheh)...

so, akhirnya aku menggantikan cik norkiah tu dgn cik sonia erika ler plak... taktau ler sejauh mana ok ke tak brand sonia erika nih....setakat ni aku pueh hati gak ler dgn mende2 yg ada dlm cik sonia tuh....harap2 dia pun akan berjasa dgn aku selama cik norkiah ku dulu....

ye la...terpaksa la berpueh hati kan...tu je yg mampu.... hajat hati tinginkan cik iphone4 tuh...tp apakan daya....uhukkkkssss.....

dan....cik norkiah tu ttp ku simpan...sayang wooooooo...... !

4 comments:

apai said...

kasihan dgn cik nokya .... mmg dah tak sempat dihantar ke IJN ke???

mimiejibam said...

boleh lg diselamatkan, tp tingin gak nak hp baru...hehehehe

Anonymous said...

alang2 ko nak beli iPhone tu baik le beli teros iPad! perghhh lagi best :-)

KC

mimiejibam said...

Iphone, Ipad suma mao...
duitnya ajeeeee...yg tamao mari...
hehehe