Tuesday, January 4, 2011

sekolah 2011

oppssss.....bukan aku masuk sekolah balik ar...

biasak laaa...awai2 tahun kalu tak cite pasal sekolah, apa barang kan....

tahun ni masih lagi kesemua anak2ku bersekolah, cuma tahun nih 2 org sekolah menengah, 2 org sekolah kebangsaan dan sorang lagi tadika 6 thn...

haaa...2 org sekolah menengah?? bunyinye macam dah tua beno aku ni ye...huhuhu (mmg dah tua pon...aku sadar siapa diriku...hehe)

dan alhamdulillah tahun ni Allah mudahkan urusanku, kesemua anak2ku belajar di sesi petang di SMK dan SK.

Sebelah pagi 2 org ada kelas KAFA dan lagi 2 org yg bujang tu akan mengaji dgn Ust. Amal di surau.

Si kecik masuk tadika sesi pagi, dan selepas tu akan dihantar ke taska... (pasal aku tak jaga ek?)

haaa...bukan aku tamau jaga si kecik tu (kecik la sangat kan...ceh).. cuma memandangkan bisnesku ini alhamdulillah bertambah meriah sikit, maka aku harus peruntukkan masa utk menguruskan bisnes aku tu....

so, belah petang tu boleh laa aku buat apa yg patut... kalau perlu jumpa customer pon, takla aku terkejar2 masa sgt...

hmmm...penutup cite....tutup ar sendiri...aku tadak idea...hahahah....

2 comments:

apai said...

tahniah MJ, anak-anak dah naik pangkat ke sekolah menengah .... yang pasti kantung poket mak ayah pun makin kekeringan tiap kali bila memulakan sessi baru persekolah ...

saya tahun ni 2 anak di menengah, seorang di tahun 6, seorang di tadika dan yang bongsu di ketiak maknya .... haaa ... haaa ...

mimiejibam said...

hehehe...mekasih apai..

yep..yg pastinya byk duit nak pakai time nak bukak sekolah. Namun kadang2 rezeki dtg tanpa kita sangka..

jauh gak jarak yg no3,4 dan 5 tu ye..