Monday, June 22, 2009

makhluk yg aku paling geli

Aku paling geli kat sekor makhluk nih....

Aku start geli kt makhluk ni sejak aku Form 1.. masa tu aku dok asrama...

Masa tu aku dok kt katil atas (katil dua tingkat laa...namanya asrama) Dorm yg dihuni oleh 40 org pelajar..

Satu pagi tu, aku bangun tido... tetiba aku rasa cam geli semacam dlm kain aku.... ape mende yg terkuit-kuit nih.... aku pon dah rasa semacam...

Apa lagi.....aku pun terus la melompat2 atas katil tu...peduli apa aku katil runtuh ke...kepala tercantas kt kipas ke..masa tu pikir nak jatuhkan mende yg masuk dlm kain aku tu je....

Last2 sekali 'terkeluarlah' satu makhluk berwarna itam dan terus menghilangkan diri....

hampeh punya cicak...takde tempat lain ke nak menjelajah!!

semenjak itu....aku cukup geli ngan makhluk sekor nih....eeeeiiii.....

4 comments:

cikliah said...

Amender ? lipas ? Cicak ?

mimiejibam said...

cicak aa

apai said...

dua-dua bukan la...belut......hee....heee...

mimiejibam said...

apai... belut??? bio betikkk