Monday, June 1, 2009

ekon

malam tadi aku merajinkan diri menservis ekon di bilik ku ittewww.... mana taknya...dua-tiga hari ni rasa cam tak sejukk pon...tido pon bleh berpeluh lagikk... ke sebab terlebih muatan dlm bilik aku tu kot, ntah ler... seme pakat tompang sekaki....

malam tadi aku kluokan filter dia tu... mak aihhhh abuk tahap melekat tuhhh... kasi pancut ngan air paip getah...tu diaaaa keluar abuk dia.... terus putih bersih cam gigi yg diberus dgn colgate..

Lepas tu aku sapu habuk2 yg melekat pada ekon tuh....dah bersih sume.... aku pon on la ekon... perghhhhh nyaman gilerr.....

malam tadi tido menggigil plak daahhh.... rasa mcm kat antartika pon ade... jenuh berebut selimut la plakkk....

2 comments:

cikliah said...

hehehe... samo le kiter... hari tu pon serbis ekon sakan... pelik apsal dok berpeluh2 gaks dok lam ekon pon... bukak2 tengok.. mak oiii... seinci habuk dok ada... pergghhhhh....

apai said...

haloooo.....ekon dah sejuk.....tapi blog ni makin bertmbah sejukk dgn cite lama....tak ada cite baru kee????