Monday, October 20, 2008

Mentor Jutawan

Mentor Jutawan nih merupakan satu e-book terbaru dari Irfan Khairi. Di dalamnya mengandungi sesi temubual Irfan bersama 8 jutawan iaitu Dato Dr Fadzilah Kamsah, Azizi Ali, Chef Li, Dato Dr Azman Ching, Billi Lim, Dato Husammudin, Abang Abu dan Ifan Khairi sendiri. Ianya berkisar tentang pengalaman suka duka 8 jutawan tersebut dalam mencapai kejayaan mereka.

Aku suka baca ebook ini..sebab ianya buku ilmiah tetapi dalam bentuk cerita yang boleh aku baca dalam keadaan santai. Banyak info-info menarik tentang mereka yang boleh aku pelajari terutama sekali cerita Dato Dr Fadzilah Kamsah..kisah beliau sejak dari bangku sekolah hingga sekarang.

Ebook Mentor Jutawan nih memang berbaloi untuk dibaca..walaupun harganya murah..tetapi isikandungannya amat berharga.. Aku sarankan kepada sesiapa yang ingin memperbaiki diri..terutama dalam perniagaan atau kerjaya..eloklah membaca ebook nih..

Bukan itu saja..bila kita beli ebook nih..kita boleh mendaftar program affiliate secara percuma dan untuk setiap jualan ebook ni kita akan mendapat komisen Rm10 untuk setiap jualan...Bukan tipu2 punya.. Untuk keterangan lanjut boleh lawati link di bawah

No comments: