Wednesday, January 21, 2009

very limited edition

Satu ari tu aku membeli belah barangan dapur di Centr*l Mart... Dah balik tu, aku letak aa barang2 tu kat lantai kat dapur.. Mana2 yg boleh aku simpan, aku simpan...selebihnya aku bior kan aje...

Tiba2 satu malam tu aku tengok barang aku tu macam bertambah...aih...ape kebendenya plak..

Bila masa plak aku beli benda kaler coklat nih...isy...

rupa-rupanya...ada satu makhluk menyembunyikan dirinya di situ...mcm dah takde tempat lain nak menidurkan diri..

10 comments:

cikliah said...

Alahaiiii... cutenyer la haiii... lam pastik pon jadi kan.... sokmo kucen nie pantang nengok kain tersepok. Cepat jek deme melingkau situ... hehehehe

Anonymous said...

bukan setakat kain baju...malah atas kereta, atas motor pun jadi tempat landing!!!

mimiejibam said...

cikliah,

tu la pasal... ari tu bleh dia tido dlm bakul baju kotor..sib baik tak terus tuang masuk mesin basuh.. kalau tak...isk

mimiejibam said...

apai...

mesti motor dan kete penah menjadi mangsa kuceng ek...

cikliah said...

hahaha... kalau termasuk dalam mesin basuh tu baru dia ada akai... huhuhuhu

Makcik Runner said...

huh, citer pasal kucen ni chek pun ada citer pasal deme ni...nanti lah bila idea ada baru tulih...

Anonymous said...

hah .. tahun lepas my nebor telah membasuh & menyuci sekali 3 ekor anak kucing dlm washing machine dia.. hehhehehe

~kiss~

mimiejibam said...

kiss,

mak aih? idup lagi tak kuceng2 itew?

bahya tol..pehh

Unknown said...

haha...dpt free gift kucing yek sis....

mimiejibam said...

reena...koceng tu perasan dia jadi free gift le kekununnya.. :D