Friday, September 5, 2008

cite campur2

haha...ari nih takde cite yg specific...ari nih kite bace cite rojak ye kawan2... hehe

Bubur lambuk

Semlm kan aku masak bubur lambuk...masa tgh masak tu aku dah terbau...mcm sedap..mcm ada rasa bubur lambuk asrama yg aku rindu tu...Time berbuka aku pon try la... fulamak...jadik la plak...heheh...terima kasih kepada mesra.net punyer resipi..heheh

Roti John

Anak2 aku nih sume suka roti john utk berbuka...kalau tahun lepas..sampai naik malu aku ngan brader yg jual roti john kat pasar ramadan tu...hari2 mesti beli..Tahun nih aku mencuba buat sendiri..resipi aku hantam saja... jadi jugaklah roti john aku...kalahlah brader pasar ramadan tu..haha..

Tapi masalahnya...nak mendapatkan rotinya yg susah..roti saiz roti hotdog gardenia/high5 tu... Hari nih, sampai 3 pasaraya dan 3 kedai runcit aku pegi...sume takde...nape la susah bebenor nak dptkan roti tu ye...

Perasmian Riverside Ahlan's Restaurant & Cafe

Semlm perasmian restoran...aku tak balik..cuma abg suamiku yg merupakan pelabur terbeso yg balik... dengar cite DO dan ramai org beso yg datang...ade yg berminat utk tempahan majlis berbuka puasa...wah.. seronok dengo.. Semoga urusan perniagaan restoran itu berjalan dgn lancar....

No comments: