Friday, September 19, 2008

Happy Birthday to Akmal (18 Sept)

aku dah ingat dah beberapa hari sebelum ni...alih2 semlm aku terlupa...aku cuma teringat dlm kul 11 mlm tadi...masa tu dia dah tido...alahaiii ciann dia... apa punya mak aku ni daa...hehe

Apa2pun...Happy Birthday to you Akmal... Dah 3 tahun dah budak nih...kejap je yek... Skang nih dah pandai demand nak main game komputer...pantang aku dok kat kerusi nih...mula lah dia nak berebut ngan aku..ceh! (Sapa suh ajo dia main yek..padan muka aku)



Tgk la...sikit punya bagus...dia pakai seluar kat kepala...haha...



yg ni mak dia punya keje...takde anak pompuan la katakan..heheh

3 comments:

cikliah said...

Happy birthday Akmal... gambar pakai tudung tu cute... :D

the principal said...

Happy belated birthday Akmal

Sue.Aleen said...

happy belated birthday Akmal...
sama nama macam sepupu....
i can imagine anak² lelaki yang lasak²...

cute la anak akak!