Tuesday, November 11, 2008

Kemalasan melanda.....

Kemalasan telah melanda diriku dalam mengemaskini blog ini.. Aku pun tidak tahu kenapa.. mungkin aku terlalu asyik dengan FB..dan juga terlalu asyik membaca buku Harry Potter... yaa...betol la tu..

Sejak dua menjak ni ramai pulak kawan2 sekolahku dulu join FB nih... Aku masih menanti kawan2ku di ITM, Dungun join FB..tapi belum berjumpa... dulu2 kami aktif dlm mailgroup...skang suma sudah menyepikan diri...mana tah diorang pegi.. Kalau korang baca blog aku nih..harap korang join la FB...buleh la bertuko2 cerita ye..

Aku cukup minat dengan Harry Potter... kalau dulu, aku sekadar meminati movienya...sehingga aku sanggup mendonlod dari torrent walaupun kadang2 tu memakan masa sampai 2-3 hari..

Tapi, selepas suamiku memberiku buku Harry Potter and The Order of Pheonix (aiya..actually Harry Potter and the Goblet of Fire la...isk..dah tua2 nih asik tersyasul jek..[pembetulan dibuat pd 18/11/08] hehe..), yg dibeli di London ketika dia ada tugasan di sana.. Membuatkan aku terus berminat utk membaca semua buku2 HP nih... Kebetulan pula di torrent semua ada... Dapatlah aku membaca kesemua buku2 HP nih... boleh ulang baca byk2 kali....

So...itulah sebabnya kenapa blog aku nih agak berabuk sikit...mahap le yee.....

2 comments:

Anonymous said...

Dah berapa bjik buku HP Mimi baca? Mak Long dah habis baca semua dah. Sekali baca tak berenti selagi belum habis. Memang mengasyikkan!!

mimiejibam said...

dah baca sume sekali...skang ni 'ulangkaji' utk kali kedua...hehehe