Monday, May 25, 2009

ku pohon....

emm....hari ni dah masuk 4 hari aku demam, batuk, selsema, sakit tekak dan sakit2 badan... (perggh..complete tu simptom H1N1...iskk mintak jauh arr)..

Tapi demam2 pon...biasa la aku...takde la aku nak baring manjang.. wat keje umah mcm biasa...cuma tahap ke'slow'an nya adalah iras2 cipan.. mcm org tgh dlm pantang pon ade... Komputer ni pon masih tetap kuhadap..cuma masanya dipendekkan sedikit (sikit je pon)...

cuma... bile sakit camni...terasa mcm sunyi...sayu..nape tah...dan tetiba plak teringatkan dosa2 yg melambak... rasa mcm tak mampu nak tanggung... Dibuatnya aku dijemput skrang... :(

Oleh itu...kesempatan ini aku memohon kemaafan dari kalian..kawan2ku di alam nyata dan juga di alam maya ini... Sebab dosa sesama manusia ni bukan senang nak dihapuskan...Bukan time raya je kita mohon maaf..ntah2 tak dan raya dah dijemput pergi..

Jadi kupohon... maafkanlah aku wahai sahabat2ku.. andai ada terkasar bahasa...tersalah cerita.. tertokok tambah cerita... termengumpat.. terkutuk... terhina... dan apa saja yg kutulis diblog, facebook mahupun di YM yg telah mengguris perasaan kalian...aku mohon kemaafan... Dan sekiranya aku telah terganggu HAK kalian...aku mohon maaf sangat2... mungkin waktu itu aku terleka sebentar... sehingggakan aku terlupa akan batas2 dlm pergaulan...

Maafkan aku...uhuks....!

3 comments:

Makcik Runner said...

ko ni memang drama queen tahap gaban la MJ *LOL*. hish, pegi je la baring ke tidor jap. pepagi buta je dah merapu rapan segala...hehehe

ubat jgn lupa makan dan ikut dos ek!

buNga said...

ni mesti nak period nih.. hahaa

mimiejibam said...

hehehehe.... apo saja laaa....