Thursday, May 7, 2009

minyak...

Dalam perjalanan balik dr kg ari tu...ade sedikit dialog dengan anak aku yg nomot 4..berusia 6 thn...

Amin : Abah..kenapa kete tu laju sangat?

Abah : Ntah...nape ek?

Amin : Haaa...saya tau... sebab kete tu minyak dia penuh sangattt...




Dulu masa aku masih keje kt KAFA tu...seorang ustazah penah kirim kt aku suh belikan minyak petrol dalam botol..

aku pon pegi laa isi minyak keteku.. pehtu aku cuba nak isi dalam botol tu plak...

perghh...tak ku tahu punya susah nak isi dlm botol rupanya... end up muka ku terpercik minyak petrol... sebab aku terpicit kuat dan minyak memancut laju.. kebetulan lak masa tu aku tgh membongkok...

perghh...tuhan saja yg tahu..betapa pedihnya mataku ketika itu... Sib baik mamat bangla tolong sambung isi minyak tu dlm botol..aku segera ke paip berdekatan utk membasuh muka...

hmm..pakai perfume petrol aku ari tuh...

1 comment:

apai said...

aduh...mj.....menuntu mandi minyak yee.....